Post by emmanrotadet on Feb 12, 2022 12:12:44 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Towerlands - tower defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Towerlands - tower defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange penger ▞▞▞
▞▞▞ Towerlands - tower defense 2022 version ▞▞▞
Var et anstendig tårnforsvar, men det er en stor feil der du ikke kan passere trinn 20. Appen min krasjet 3 ganger mens jeg forsøkte dette. Jeg er bare glad jeg avinstallerte den før jeg kjøpte noe.
Spillet virker bare som et pengetrekk. $10 PER MÅNED for "proff"-medlemskap er sprøtt for et mobilspill, som gir deg 7x penger i spillet uten å se annonser. Spillet blir foreldet etter en time.
Elsker spillet, den vanskeligste delen for 100 prosent gratis spillere må være den konstante gnisten med å spille kampanjenivåer til et punkt med ren repetisjon. Generelt bra spill som er morsomt å spille konkurransedyktig eller å spille mer avslappet
Underholdende nok litt forbruk hvis du går den veien, men lett å spille uten det ekstra i appkjøp.
Ærlig talt er dette spillet veldig bra, og jeg vil definitivt anbefale å spille det. De eneste to tingene jeg håper blir endret/lagt til er 1) Gjør det slik at vi raskt kan samle gull fra kartet, det er litt irriterende å samle individuelt. 2) Gjør det slik at kjøpsoppgraderingene med edelstener-funksjonen har en advarselsboks eller noe lignende, det har vært flere ganger hvor jeg har betalt for oppgraderinger med edelstenene mine ved et uhell. Samlet sett er spillet veldig bra og godt laget.
Kan ikke oppgradere ting fordi annonser ikke lastes inn
Towerlands - tower defense Strategie aco
Spillet var morsomt helt til det økte bølgen min tilfeldig fra 61 til 172. Uten å gi meg gull, exp, kamppasbelønninger eller noe. Så nå sitter jeg fast med ingenting å gjøre annet enn å søke gull da jeg ikke kan slå noe.
Veldig morsomt. Mange annonser
Towerlands - tower defense কৌশল qsmu
Spillet var morsomt for det jeg kunne spille, men nå vil det ikke laste inn annonser og krasjer ved lansering.
Veldig moro! Skulle bare ønske at hastigheten ikke var begrenset. 10 dollar i måneden er bratt for slike funksjoner. Ingen annonser er kjempebra, men abonnementet pluss i spillkjøp er litt mye. Godt spill dog
Hvis du vil betale for å vinne, kan du sannsynligvis det. Hvis du er en kvern som meg, ser etter en utfordring og legger ned arbeidet, er det bienes knær! Elsker det!
Spillet er et lovlig pengegrep. 10 dollar i måneden for 2x hastighet for kamper? Ja sikkert. Marvel-angrepsstyrken gjør ikke engang det. Det er én ting å se annonser for ekstra bonuser, men det er forferdelig forretninger å gjøre alle aspekter av spillet til et pengespill.
Spillmekanikk som hvordan de bytter plass for gull vs krystall oppgraderinger er virkelig skjerpende. Jeg har prøvd å spare opp de 250 krystallene for House i Japan og er nå nede på 7 fordi jeg TO GANGER i dag oppgraderte noe flere ganger, og de byttet stedet med krystalloppgraderinger bare for å få meg til å bruke det ned til nesten ingenting. Det er skuffende fordi det virkelig taler til mentaliteten til utvikleren. Jeg sendte en melding til deres støtte, men jeg er sikker på at de ikke vil refundere eller vurdere det.
Den åpner seg ikke engang. Du kan ikke spille det, det blir bare sittende fast i en uendelig syklus med tilkobling til Google Play. Edit: Lagt til én stjerne fordi utviklerne i det minste er sympatiske, la oss se om de kan hjelpe.
Towerlands er faktisk et godt lite spill du kan gjøre og mye å oppgradere. Gull er det eneste problemet i starten, du vil få 600 for en kamp, så kan du doble belønningen til 5k for å se en annonse, men annonsene er forferdelige og har ingen fartpiler eller til og med en x, det gir deg ingen mulighet til å avslutte tillegget så jeg må slå spillet av og på hver gang bortsett fra det er det veldig bra
bra, men kan være bra, det eneste problemet er kunstverk og grafikk, stygg, men spillemodusen er flott.
for lang app-starttid..
Har innhold, anstendig moro, betaler ikke for å vinne, og du kan jobbe hardt for penger eller slappe av og stille for penger,👍👍
Å øke belønningen fungerer ikke. Løs dette problemet.
For mange annonser, og 70 % av tiden blir annonsene avlyttet. Enten får du deg til å gjenta dem, eller låser skjermen og får deg til å starte på nytt. Noen av annonsene som spilles klikker seg selv, noe som får deg til å forlate spillet og åpne annonsenettstedet.
Kan du i det minste avbryte eller fortsette siden jeg ønsket å kjøpe en karakter og ved et uhell tok jeg med en 80 edelstener en rip off, og det suger
buborékok játék-Bubble Shooter Alkalmi ygmz
Mens jeg spilte den korte tiden jeg gjorde. Jeg la veldig, veldig, veldig lett merke til at det tok ganske mange sekunder før trykken min ble registrert. Det gjorde spillet raskt irriterende fordi jeg prøvde å trykke på ting, men det fungerte ikke før nesten 4-6 sekunder senere. Jeg hadde til og med en som tok så lang tid som 9 sekunder. På grunn av det avinstallerte jeg det raskt.
Jeg synes dette er et ganske morsomt spill. Pro-abonnementet annonserer imidlertid at det lar deg få den ekstra bonusen uten å se annonser. Dette hørtes utmerket ut, siden jeg bor i et landlig område og ikke kan laste inn annonsen de fleste ganger. Du må imidlertid vente på at annonsen lastes inn før du kan kreve den ekstra bonusen til tross for at du har proff! Så dessverre har jeg gått glipp av massevis av gull fordi jeg ikke kan laste inn annonsene! Vil ikke anbefale noen som har ustabil forbindelse å investere i pro.
Forbered deg på å se annonser. Det er en skam, spillet er faktisk greit. Men når annonsen betaler 5 ganger mer gull enn å faktisk vinne et nivå... blir det fort halt
Vennligst ikke legg edelstenen opp over gullnivået opp for tårnet. Jeg er en gratis spiller, og jeg trykket ved et uhell på Gem nivå opp-knappen da den dukket opp over gullet. Mistet 42 edelstener i prosessen. 2 stjerner til du fikser dette. Jeg mener knappen.
Ganske bra spill. Det er ikke så mange annonser, men du kan se annonser for å legge til belønninger, og hvis du ser nok annonser fra det får du enda flere belønninger fra annonseboksen, og du kan gjøre det i det uendelige. Men du kan bare se 1 annonse om gangen for å øke belønningene, du kan ikke se 30 og få 2 mil gull, du får bare 1 per oppdrag, nivå, ting. Bra spill, vil anbefale 👍
Ehhhhh.. ble kjedelig fort. Definitivt bedre i sjangeren
De svarer at oppdateringen har fikset problemene med krystallknapp, dette er løgn. Det faktum at de har lagt til en måte å avbryte er sant, men den er så liten knappen og forsvinner på ett sekund at du mest sannsynlig vil gå glipp av å trykke på den.
Vel, det er gøy en stund. Men enkelte enheter er betalingsmur for en pris som tbh er for høy. Bedre å spille et annet veldig lignende spill som er litt eldre.
Morsomt og greit spill hvis du liker å spille det i 5-10 minutter av gangen. Jeg går videre, gjør en bølge, og kommer så tilbake noen timer senere for å samle inn penger fra samlere og oppgradere troppene mine et par nivåer. Det er bare et for stort gap mellom troppene mine på nåværende nivå og hver bølge. Det ser ut til at troppene mine nivåer opp lineært og fienden blir vanskeligere eksponentielt. Dette spillet er veldig tungt på P2W-mekanikk, med mindre du prøver å se annonser, men siden jeg har en AdBlock, ser jeg aldri annonser
Jeg forventet flere spilleautomater i tårnet, men etter et visst nivå, selv om du oppgraderer tårnet, vil du ikke få flere spilleautomater, noe som automatisk reduserer interessen for spillet. Selv om det er et fint spill
Fungerte bra, men etter den siste oppdateringen krasjer den ved å gå til kartet eller ved oppstart. Må laste 3 til 4 ganger for å komme inn i det hele tatt nå.
spillet er en demo av en klone. nesten alle enheter er betalingsmur.
Spillet er faktisk ganske morsomt. Og det er ikke så mye av en prosess å gå opp i nivå når du ikke kan klare noe. Så det er kjempebra. Men det lar meg ikke gjøre noe, bortsett fra hovedkampene, med mindre telefonen min er i flymodus. Hvis det krever en lasteskjerm eller en annonse, fryser spillet hver gang. Og jeg pynter ikke. Hver eneste gang.
Annonser, annonser, mer annonser. 1 annonser gir deg tre autokamper og deretter en annonse for hver seier. Ingen annonser betyr sakte spill og enda tregere avansement. I tillegg blir kampene kjedelige ettersom de er omtrent tre typer og gjentas om og om igjen.
Da jeg først installerte spillet, var det veldig gøy. Oppgraderinger var ikke altfor lange å gjøre eller i mellom. Grafikken er bra. Kontroller enkel å bruke. Læringskurven er ideell. Spillet fungerte til og med offline. Så kom en oppdatering og spillet krever internettforbindelse. Jeg er for øyeblikket uten internett hjemme, og dessverre brukte spillet for mye av dataene mine. Jeg vil installere det igjen når jeg kan få internett hjemme igjen. Det er et morsomt spill å spille.
Utrolig spill liker bare ikke hvordan det begrenser deg med bølgefremgang, det burde bare gi deg priser og du jobber opp til dem.
Hvordan taper jeg i PVP når tårnet mitt er lastet, og jeg møter et tomt tårn? Det er lønnsomt å spille app når du når et spesifikt nivå. Det er morsomt og frustrerende i samme åndedrag. Du trenger mye gull for å gjøre noe, så slå opp gullgruvene raskt!
Spillmekanikk og grunnleggende er strålende, men hvordan de etablerer prisene er forbløffende. Jeg har testet hundrevis av spill, og dette må være et av de høyeste mikrotransaksjonssystemene jeg har sett. Dette spillet kan lett oppnå en høyere rangering hvis det har redusert prissystemet.